blog nursyuhadasaedin





MY HERRRRROOOOO !!!!!!!
Sunday, 15 May 2011 | 15.5.11 | 0 comments
testing3... testing typing.... asafdfsfddgfhf.... ok2 .. clear... 
Assalammualaikum n salam 1 Malaysia.. hahaha 
ok .. ari ni nak share satu pristiwa yang membuatkan jantungku berhenti seketika .. fuhhh.. nsib bek pas beberapa minit jantung aku berfungsi balek.. kalo x...... INNALILLAH............ huhuhuhu
ok2 mesti tertnya2 kn apa la cter sbnarnya yang aku nak sampaikan ni.....
jap2... hampa smua tgok dlu pic ni .....
                                                             NAH AMIK KAU !! haha
                                          ilustrasi semata2... kenyataan x dok la bsaq lgu ni........


hmm ada apa dgn cinta ???  ehh silap lak.. ada apa ngan ular kat ats 2?? haiwan peliharaan aku ke??
ish keja gler la kalo aku bela ular 2.. herrrrrr...... ok2 .. meh sni dgaq cta , ada apa ngan ular 2..
ok macam ni cqita nya... pada ptg 15 mei 2011.. ayah telah meminta aku n adikku untuk membuang rotan2 yg berselerakan di halaman umah .. em nape da rotan ?? ( ayh aku kerja sambilan wat bubu ikan la ) .. em jadi kami berdua sebagai anak yang setia menurut perintah ibu bapa dengan segera bergegas ke halaman rumah untuk membersih kn halaman rumah kami..tgh  syiooookkk pnya angkot rotan letak dalam bakul sampah... tiba2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeng3............ 
aRGhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!! ULAQ !!!!!!! time aku tengah bertentang mata ngan ular 2... hope ulaq 2 tak jatuh hati la kat aku.. kalo tak merana diriku ini.. hahhaha.. ish merepek plak... ok3.. sambong blik... em bila dah jerit, apa ag,,, x kn nak tnggu ular 2 patok baru nak laqi??? tak cukop tanah aku lari... fuhhhhhhh penat sekeliling umah aku pusing... hahah ( melalut ja lebih) ... nasib la ayah aku ada kat umah...... ayah apa ag, melaksanakan tugas nya sebagai ketua keluarga melindungi anak2 n isterinya yang tercinta dengan memukul kepala ular 2 dengan kayu ... hahah  lembik tros ular 2... haha ohhh MY HEROOO !! hhaha... 
cuba bayangkan kalau aku tak sempit nak lari... fuhhh confirm icu dah aku....... tak pon mlm 2 dh tahlil dah.. huhhuh alamatnya aku IKT la.. ( in the kubur.. ) huhuhuhu...
 syukur alhamdulillah aku still ag bernyawa.. still ag boleh bershare2 cter kat sini... huuhuhu..

fobia dengan ULAR !!!!

old post / new post