blog nursyuhadasaedin





suRaT CiNtaKu lAmBat Di bAlAs ??!!
Sunday, 15 May 2011 | 15.5.11 | 0 comments
Assalammualaikum.... (nada upin ipin.. hehe )
hmmmm ... (blom pape dh mngeluh.. xmo xmo xmo .. x elok cm ni ..hhehe) 
hati ni semacam je rasanya.. mau tak smacam.. surat cintaku lambat dibalas !!  dah hampir seminggu yang lepas aku kirim surat cinta aku 2 pada buah hatiku yang berada di JPN ( Jabatan Pelajaran Negeri ) ... tapi abg JPN ku tak balas2 gak.. tak mucol2 ag surat abg JPN kat umah aku yang tersergam indah ni.. hehe Tolonglah balas cepat.. selagi saya x dpt surat abg JPN 2, saya x boleh nk bersekolah.. saya ni nak amik STPM .. saya nak belajar.. kalau abg JPN balas lmbat , nanti saya ketinggalan... susah la saya nak kejar nanti... 
cepat2 la balas surat saya wahai abg JPN yang kiut lagi miut....... werrrkk :P ( aku lg kiut ).... hehe
penasaran dibuatnya menunggu surat abg JPN yg kiut ni... ( x ikhlas pon puji .. hhhaha ) ... 
kerjasama abg JPN amatlah diharapkan......

(fuhhh ... lega asanya bila dah lpas merepek kat sini )
adiiooosss ~~~~~~
waalaikummussalam.......

old post / new post