blog nursyuhadasaedin





cayang ayah ^_^
Friday, 24 June 2011 | 24.6.11 | 0 comments
Assalammualaikum... ehem ehem ehem ... testing3.... 12345654321.... haha hmm ok2.. nak cerita.. semalam 23/6/2011 , ayah ku yang tercinta bawa keluar g makan ... makan KFC(kentucky fried chicken) ... Lamanya x makan situ.. tapi syu x gemar la ayam dia.... burger dia SANGAT SUKA!! .. hehe sedapnya... makan tak tengok sekeliling dah masa tu... hehe sebenarnya ayah bawa kami sekeluarga keluar makan KFC sempena hari bapa ari 2.. huhu maafkan kak ayah sebab tak wish dekat ayah ari 2.... huhu tapi lepas dah dapat makan KFC 2 teros wish kat ayah.. huhu terokkan syu ni.. huhuh.... hmmm harap ayah terhibur .. hehe


====> ayah, kak sayang sangat dengan ayah, kak jugak sayang mak..... terima kasih sebab membesarkan kak dan adik2 seperti menatang minyak yang penuh... bersyukur juga kepada ALLAH kerana syu dilahirkan di dalam keluarga ini...  walaupun serba sederhana tapi syu tak kisah tu semua sebab bagi syu biar la kita papa harta dunia tapi jangan kita papa kasih sayang  ....

old post / new post