blog nursyuhadasaedin





muka adikku syafiq !! knapa jd mcm ni ????
Thursday, 23 June 2011 | 23.6.11 | 0 comments
Assalammualaikum..

agak-agaknya apa la yang syu nak cerita kali ni kan.. hmm kali ni syu nak cerita pasal adik syu iaitu syafiq ...  kenal tak??  tak kenal ??? emm tgok bawah ni....
                                             amacam, comey x?? haha tembam kn dak ni... hehe


hmm ok entry kali ni bkn untuk promote muka adik syu ni, tapi nak citer ada sesuatu yang jadi kat dia ari ni.. huhu jeng3.. hehe hmm macam ni.. masa syu bru balik dari skola tadi, syu teros pi tgok adik syu ni dalam buaian.. (ngah tdor).. Ya ALLAH terkejutnya syu... kenapa muka adik jadi macam ni..?? apa dh jadi ni?? nak tawu tak knapa dengan muka adik syu ni?? hmm bengkak teruk sangat.. habis mata sepet , bibir dia dah jadi 'seksi' ..  huhu.. kesian tengk adik.. huhu... muka dia memang lain sangat2... boley jadi x dapat cam muka dia yang sebenar.. huuhuh.. pas 2 syu tnya la mak , knapa muka adik macam 2 mak... em mak pon cerita la... rupa2nya adik alergik kena gigit dengan semut selangor( asal la nma selangor yg naik.. pening x da ka ) hehe .. emm kesian dy.. tak tahan ngan bisa 2.. abis hilang kecomelan adik syu ni.. hmmm..... gmbar yang kat atas 2 bkn gmbar masa muka dia bengkak ye .. (untuk makluman) .... hmm apa2 pon, harap2 malam nanti bengkak di muka dia 2 reda la ... amin.....

====> adikku syafiq, kak sayang sangat ngan adik.... adik sayang kak x?? hehe ( mcm la budak tembam 2 bace apa yg syu tlis kat sini ) .. hehe ^_^

old post / new post