blog nursyuhadasaedin





shopping ngan kamoooo ber5 ... ^__^
Wednesday, 22 June 2011 | 22.6.11 | 0 comments
Assalammualaikum...
subhanallah pnatnya asa arini.. hmm petang tadi kluar ngan kawan satu kelas (kaum hawa aje ye) .. pi Parit Buntar... naik motor. tapi bukan saya yg drive.. huhu x da lesen + x cekap ag.... huhuh naik ngan darling ku iaitu faezah aeyong ( btol ke ni ejaannya) .. sronok la dapat kluar dengan bdak2 ber5 ni.. ( cik ton, eka, ana aida n faezah ) .. nak beli barang untuk kelas sikit je tapi... masyaAllah amik masa yang begitu lama.. hmm kalo dah perempuan tu mamang tak lari dengan sifat cerewet dan teliti.. hehe.. hmm asyik ketawa je ngan depa ber5 ni .. x kering gusi.. lenguh pipi asyik dok gelak je.. .. Alhamdulillah bersyukur sangat sbb walaupon masih baru jadi ahli kelas tingkatan 6 rendah di kelas tu, depa smua tak sombong... ramah je.. dah rasa macam ahli keluarga.. hehe... hmm ok sambung crita balik.. hehe pas abis shopping...,,,, perut pon dah lpar.. g singgah kedai makan dulu.. kena isi perut ni.. ya Allah sedap nya la hai CHAR KUEY TEOW  tu.. hehe licin pinggan dibuatnya.. ( nampak cam gelojoh je saya ni) hehe... cik ton asyik wat lawak x henti-henti.. adooiii skit perut asyik gelak.. hehe.. hmm seronok sangat..

p/s : wahai kawan-kawanku , ketahuilah sesungguhnya syuhada berkawan dengan kamoo semua kerana Allah S.W.T .. ^_^  ukhwah fillah

old post / new post