blog nursyuhadasaedin





Freebies: Divider yang comel
Thursday, 28 February 2013 | 28.2.13 | 0 comments


Assalamualaikum..
baru ja selang beberapa minit.. dah masukkan satu lagi warkah ?? haha ..*kemaruk rindu dengan blog punya pasal lah ni *
ok kali ini syu nak kasi freebies divider yang sangat comel-comel untuk awak.. actually bukan syu buat sendiri .. *malas nak buat.. tunggu ada mood nanti baru buatkan..hehe* semua divider ni syu ambil dekat..glitter graphic .. banyak pilihan dekat situ .. mencecah ribu la divder dia.. so, untuk memudahkan awak buat pilihan , syu cari yang comel-comel ja dalam tu .. dan awak boleh ambil dekat sini .. kalau nak , ambil ja .. tak perlu kredit pada syu .. sebab bukan syu punya pun.. 

cara ambil : copy link ..tekan Ctrl+C untuk copy.. :)


http://dl5.glitter-graphics.net/pub/755/755765i9j1sctvei.gif


http://dl4.glitter-graphics.net/pub/729/729324dbtonu6x3a.gif


http://dl3.glitter-graphics.net/pub/1594/1594823gukbaji5gp.gif


http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1269/1269500lteboezixl.gif


http://dl7.glitter-graphics.net/pub/989/989327l93at20bl8.gif


http://dl5.glitter-graphics.net/pub/1252/1252485akq0wiyh5p.gif


http://dl2.glitter-graphics.net/pub/367/367462s9ezmd9qex.gif



Ok itu antara divider yang syu cari.. ada banyak lagi sebenarnya.. nanti kalau syu rajin , syu upload dalam ni lagi ya .. :)

.... Wasalam ..












old post / new post